Mijn Camino

Direct naar de dagelijkse etappeverslagen, klik hier.

Deze blog bevat het verslag van mijn fietstocht naar Santiago de Compostela in juni 2008. De blog bestaat uit 37 ‘posts’ die in omgekeerde volgorde gepubliceerd zijn. De jongste publicatie gaat over het begin van mijn Camino; de oudste bericht gaan over de terugreis en bevatten enkele ‘bijlagen’. Deze omkering van volgorde heeft tot gevolg dat het aanklikken van ‘<< oudere berichten’ toegang geeft tot de verslagen van de latere dagen in de Camino. Met excuses aan de echte bloggers die dit mogelijk maar niks vinden….

De teksten en foto’s van de real-life blog, gemaakt tijdens de tocht naar Santiago staan op http://matknaapen.wordpress.com/. Klik hier.

Op http://verslagcaminodesantiago.wordpress.com/ staat een korte beschrijving van de tocht, de voorbereiding en de context. Klik hier.

Ik hoop dat ik inspirerend genoeg heb geschreven om uw aandacht vast te houden. De Camino naar Santiago is dat zeker waard. Iedereen die deze tocht ook wil ondernemen wens ik veel succes en bovenal ‘geniet van elke kilometer, elke stop en elke ontmoeting’.

Mat Knaapen

Mat Knaapen. op punt van vertrek naar Santiago de Compostela

Mat Knaapen, op punt van vertrek naar Santiago de Compostela

Plaats een reactie